Tuesday, September 27, 2016

Spotoption platform review

SpotOption platform Review SpotOption platform Review Die gewildste Binary Options Trading Platform Die Spot opsie handel platform is in die ontwikkeling sedert 2008 (wat is 'n relatief lang tyd in vergelyking met die kompetisie) en sedertdien het die ontwikkelaars 'n verhouding met Reuters het gestruktureer om hul data te ontvang en prys voer, wat gehelp het om die akkuraatheid handel te verseker en tot op die minuut mark beweeg gebeure. SpotOption platform Graderings Platform funksionaliteit (9/10) Platform doeltreffendheid (8.5 / 10) Gemak van gebruik (9/10) Bykomende inligting (8.5 / 10) Gemiddelde aantal bates en verval tye - (60 sekondes, uurliks, daagliks, weekliks) 8.5 / 10 Trading gereedskap wat beskikbaar is - roll, verdubbel tot 7,5 / 10 Trading opsies beskikbaar - (Up / Down, One Touch, Options Bouwer, 60 Seconds, pare bygevoeg op die nuwe Spot2) 9/10 Pryse & amp; Tariewe: Akkurate Onlangse verbeterings en toevoegings SpotOption is voortdurend besig om te verbeter en as gevolg daarvan, het hulle onlangs nuwe funksies op hul platform bekendgestel. Dit beteken dat die bruikbaarheid van die platform het toegeneem, want nou is dit 'n beroep op meer handelaars. Laat s het 'n vinnige blik op die nuwe funksies: Leer. Dit is by verre my gunsteling, hoofsaaklik omdat handelaars meer kan baat as die prys verder gaan in hul guns. Gedefinieerde staking pryse word aan die handelaar, in 'n leer styl: Soos jy kan sien hoe verder die trefprys is, hoe groter is die potensiële wins. Dit is die funksie met die hoogste wins potensiaal, maar die risiko is ook as gevolg verhoog as jy 'n nader kyk sal jy sien dat teen-tendens handel sal jy die grootste belonings bring nie. Nietemin, die funksie is 'n goeie toevoeging tot die SpotOption platform. Forex. Nou Binary Options handelaars kan 'n voorsmakie van die saak Big Brother Forex in 'n eenvoudige en gebruikersvriendelike manier kry: Die Stop verlies en die Neem Wins vlakke is reeds deur die platform te stel, maar hulle kan aangepas word deur elke handelaar om hul behoeftes aan te pas. Dieselfde geld vir hefboom: dit kan aangepas word met die klik van 'n knoppie. Ag geneem word dat dit is die dinge wat die meeste verwarring kan skep wanneer dit kom by buitelandse valuta, dit is 'n goeie ding dat SpotOption besluit om dit makliker te maak. SpotFollow (of IFollow): Volgens SpotOption, hierdie funksie is bedoel om handel meer sosiale maak en te laat beginners om die ambagte van meer ervare handelaars volg: Alhoewel ek graag hul Forex en Ladder toevoegings, ek is nie so beïndruk met hierdie een vir twee redes: in die eerste plek, ek weet nie wie is hierdie mense wat ek veronderstel is om te kopieer. Ek het nie hul name ken en ek kan nie praat / gesels met hulle en hierdie soort van iets van die sosiale aspek van die iFollow. Tweedens, kan ek nie seker wees dat hulle selfs werklike mense. Bel my paranoïes, maar die binêre opsies bedryf is vol leuens en dit kan net 'n foefie om my dink "Ag, al die mense geld te maak sodat ek sal belê". Algehele, hierdie nuwe funksies is 'n verwelkom Benewens 'n reeds goeie binêre opsies platform en uiteindelik bring hulle meer vryheid, die opening van nuwe deure vir wins. Elke handelaar moet vasstel of die eienskappe is iets wat hulle kan inkorporeer in hul handel styl en as die antwoord is ja, D Ek beveel vra jou makelaar vir 'n volle handleiding oor hul bruikbaarheid en besonderhede. Hoekom SpotOption nie drink? Die mees indrukwekkende aspek van die verhandelingsplatform is sy buigsaamheid en duidelikheid van gebruik. Trading keuses gedeel deur oortjies aan die bokant van die platform, sodat die tipe opsiekontrak kan gekies word met min moeite. Dit is nuttig omdat dit in sommige gevalle is dit moontlik om foute te maak wanneer die plasing van ambagte (veral in die kort termyn intraday posisies) en hierdie vlak van helderheid verminder die potensiaal vir die opening van 'n verkeerde posisie. Verskansing posisies is ook moontlik, wat ook 'n lekker buigsaamheid funksie. Die platform bied ook een van die mees bruikbare toevoegings tot die tipiese Binary Options platform, wat is die "Options Bouwer." Dit is 'n hoogs waardevolle hulpmiddel, want dit laat handelaars om hul risikobestuur planne te struktureer deur die aanbied van persoonlike verstryking tye en risikoprofiele . Die nuwe en verbeterde Spot2 weergawe voeg Paar handel wat 'n bate kuipe teen 'n ander en vergelyk hul prestasie. Die handelaar gevolglik baat indien hy / sy gekies vir die beter presterende bates. In al, is die platform baie duidelik gestruktureer en ontwerp vir doeltreffende gebruik. Waarom SpotOption suig? In my ervaring, die groot swakheid van die platform was die handel portefeulje funksie. By die opening van hierdie funksie, is aktiewe posisies nie vertoon nie, tensy jy spesifiek data en tyd parameters te kies. Ek het gevind dat dit veral problematies wees omdat dit die indruk skep dat daar geen oop posisies wanneer, in werklikheid, is daar dalk gee. Dit kan 'n riskante gebeurtenis wees, veral vir 'n kort termyn handelaars op soek na oop en toe ambagte vinnig. Nog 'n negatiewe was die handel bevestiging venster, wat jy nodig het om goed te keur van jou handel in 'n nuwe venster voordat dit eintlik uitgevoer word. Terwyl dit beter vir 'n paar kan wees, meer konserwatiewe handelaars, ek beskou dit as 'n negatiewe as dit die buigsaamheid vir nuus handel verminder deur die beperking van handel spoed. platform Tegnologie Sedert Spot Opsie is een van die meer gevestigde platforms in die bedryf, is dit nie verbasend om te sien dat hulle bied 'n paar van die nuwer vooruitgang in platform tegnologie en uitvoering. Dit kan gesien word in die blad Opsie Bouwer gebied, wat jou toelaat om jou opsie kriteria bepaal, met bate keuses en verval tye. Dit risikobestuur funksie is een van sterk punte die platform en dit sal gesien word as besonder aantreklik vir meer konserwatiewe handelaars met 'n duidelike risiko toleransie vlakke. Die ander platform handel keuses kan gesien word met die One Touch en 60 Tweede handel keuses. Die Een touch vertroud met die tradisionele opsies handelaars wees, aangesien dit behels prys aktiwiteit "raak" 'n voorafbepaalde prys vlak binne jou gekose periode (byvoorbeeld, 'n week of 'n maand). Die 60 sekondes funksie is kenmerkend van die meer moderne, internet-gebaseerde handelsomgewing, aangesien hierdie kontrakte verstryk binne 60 sekondes van die uitvoering. Dit sal 'n aantreklike kenmerk vir meer aggressiewe handelaars, of diegene handel op grond van fundamentele nuusberigte wees. Die platform self is web-gebaseerde, en ambagte kan onmiddellik na die skryf van jou Meld aan inligting (wat is 'n ander aspek wat die platform gerieflik vir 'n kort termyn of nuus gedryf handelaars) geplaas word. Een nadeel is die beperkte vermoë handelaars moet die handelspos te verander om dit op maat van jou individuele behoeftes of spesifieke bateklasse. As dit vir jou belangrik is, wil jy dalk om te kyk vir 'n ander platform. Nuwer handelaars egter sonder veel behoefte om hul handel dryf verander kan eintlik vind hierdie verkieslik, aangesien die meeste van die funksies is reeds duidelik uitgelê en maklik te vind. Ten slotte, het die platform bied 'n paar van die meer algemene kenmerke, soos roll oor en verdubbel. In roll, handelaars is eintlik in staat om periode (teen 'n koste) te vertraag met soveel as 30%, en dit kan baie nuttig wees wanneer posisies werk teen jou en die skep van verliese. Dit kom saam met die dubbele up funksie, wat dit moontlik maak handelaars om 'n tweede posisie te open, met behulp van dieselfde marktoestande en prysvlakke. Daar is ook 'n "verkoop" funksie wat toelaat dat die handelaar om uit 'n posisie te kry voor verstryking en ontvang terug 'n gedeelte van sy aanvanklike belegging. My handel ervaring met SpotOption Gegewe die buigsaamheid wat gegee word aan korttermyn handel style met die SpotOption platform, wou ek in 'n paar intraday posisies aan te gaan om werklik te toets uit die krag van hierdie eienskappe. Tipies, korttermyn ambagte is nie my styl of bevoordeel benadering, maar die 60 tweede handel keuse werklik gevang my aandag en ek wou dit te probeer. Aangesien hierdie tipe handel is nie iets wat ek gewoonlik hanteer, het ek besluit om handel te dryf met behulp van 'n lae wisselvalligheid geldeenheid paar (die euro / dollar), wat gewoonlik geneig is om ondersteuning en weerstand vlakke meer as die meeste ander bateklasse te gehoorsaam. Om my handel te struktureer, het ek die eerste keer by my langtermyn kaarte om 'n gevoel van die algemene tendens te kry. Dit was vir my duidelik na dit wat die meeste van die momentum is in die afwaartse rigting, sodat ek vir 'n saamtrek in die diens van die korttermyn kaarte in 'n 60 sekonde verkoopopsie te gaan doen. In hierdie geval, ek het gewag pryse om te beweeg om 1,3600, terwyl op dieselfde tyd wat 'n oorgekoopte lesing op die 5 minute RSI aanwyser. Sodra ek sien dat pryse stol op 1,3595, ek het in my 60 tweede put posisie. Pryse afgemerk 'n paar pitte hoër, maar nooit het die 1,3600 versperring en markte het vinnig op die poging tot tydren en val terug deur 1,3590, en dit is waar die pryse op die 60 tweede verstryking klaar. Algehele, die handel ervaring in hierdie geval was gunstig verwag vir die feit dat ek amper gemis my intreevlak, want ek was gedwing om die venster bevestiging goedkeur voordat die handel kan veroorsaak. Nodeloos om te sê, sou ek baie ongelukkig gewees het as dit veroorsaak dat ek my posisie mis, so ek is 'n bietjie onduidelik waarom die Spot Opsie platform verskyn hierdie venster vir so 'n kort termyn posisies. 100% web-gebaseerde Kliënte ondersteuning span is vriendelik en bied live ondersteuning Sommige groot ekstra handel features - OneTouch, OptionBuilder, 60 sekondes, in pare Call die Vandag se en Put persentasie onder handelaars Fast / Pro Trader


No comments:

Post a Comment